Veel gestelde vragen

WELKOM OP ONZE SUPPORT PORTAL

VEEL GESTELDE VRAGEN

  1. Hoe kan ik contact opnemen met een klantenadviseur ?
    Afspraak op de pagina van de vestigingen.
  2. Moet men het materiaal schoonmaken en opbergen vooraleer het terug te geven ?
    U geeft het materiaal vuil terug, maar het moet wel netjes opgeborgen worden in de bakken waarin het u werd geleverd. Wat het opbergen van de glazen betreft, bevatten de bakken inlegbladen die de hoeveelheid glazen per bak aangeven. Het volstaat een glas in een van de daartoe voorziene vakken op ... Alles zien
  3. Wat is het formaat van de tafellakens ?
    Onze tafellakens zijn vierkant of rechthoekig. Afhankelijk van het gekozen gamma, variëren de afmetingen van 150 cm tot 600 cm. U vindt ons advies over de afmetingen van de tafellakens in de beschrijving van de te dekken tafel.
  4. Kan men tot het laatste ogenblik het aantal genodigden aanpassen ?
    U mag uw bestelling nog 48 uur vóór de datum van de receptie wijzigen. Indien het mogelijk is om uw aanvraag te berekenen, kunt u gelijk wanneer nog wijzigingen doorvoeren. We raden u evenwel aan om uw kostenraming zo snel mogelijk te bevestigen vanwege de beschikbaarheid van het materiaal.
  5. Kan men het materiaal zien vooraleer het te bestellen ?
    Natuurlijk! U mag gerust een kijkje gaan nemen in onze showroom te Brussel, Luik en Luxemburg en in elk van onze entiteiten. Neem daartoe contact op met ons commercieel team, dat graag met u een afspraak zal vastleggen.
  6. Levert u overal in België ?
    Absoluut. Wij garanderen dezelfde kwaliteit van service ongeacht de plek waar uw receptie plaatsvindt. Wij hebben filialen in Brussel, Luik en Luxemburg en zijn ook gevestigd in Frankrijk, Engeland, Zwitserland en Spanje. Wij leveren dus overal in Europa.